A Szolgáltató Város
Motivációs tréning
2011. április 14.

Téged mi motivál? A teljesítmény? A csapatmunka? A hatalom? Mivel lehet ösztönözni a különbözõ embertípusokat a jobb teljesítményre?

A háromnapos motivációs tréning több elméleten keresztül közelítette meg a motiváció kérdéskörét. Valakit kimozdítani, cselekvésre késztetni egy bizonyos cél érdekében gyakran szorul háttérbe a magyar vezetési gyakorlatban.

A különbözõ motivációs modellek arra világítanak rá, hogy az egyes embertípusokban milyen eszközök, milyen ösztönzõk indítják el a tenni akarást. Vannak egyéni sajátosságok, amik ezt befolyásolják, de sokat számít a csoporthatás, ami a munkahelyi légkörben körülvesz és emellett a szervezeti hatások is alakítják ezt.  A motivált dolgozó elégedett és teljesítménye pozitívan hat a vállalati eredményekre.

Vezetõi típusoktól is függ, ki hogyan motiválja dolgozóit, de az nem vitatható, hogy az eredményesség szempontjából kulcskérdés a motivációs eszközök alkalmazása.

A képzés során számtalan gyakorlati szituáció mutatott rá arra, hogyan viselkednek az emberek akárcsak egy játék kapcsán is motivált és alulmotivált helyzetekben, milyen szempontokat mérlegelünk például egy jutalomosztás során vagy mi magunk hogyan próbálunk hatni a munkatársakra teljesítményük fokozása érdekében.

« vissza